The Algo Battles | Events

  The Algo Battles

Contest
The Algo Battles 2024 - Етап 2
Registration
Register

The Algo Battles - це серія коротких індивідуальних змагань з алгоритмічного програмування, що проходять дистанційно на платформі Algotester. У 2024 році турнір складатиметься з 4 етапів. Один етап триває приблизно дві з половиною години, протягом яких учасники розв'язують орієнтовно сім задач. Учасникам етапу, які розв'язали хоча б одну задачу, будуть нараховані турнірні бали, а за підсумками року переможці отримають чудові призи.

Розклад

1 етап: 7 квітня o 7 годині вечора

2 етап: 12 травня o 19:00

3 етап: червень 2024

4 етап: липень 2024

Призовий фонд

Загальний залік:

  • Переможець: MacBook Pro
  • Друге місце: PlayStation 5
  • Третє місце: Meta Quest 3
  • Четверте місце: Sony WH-1000XM5
  • 1-7 місця: фірмові флісові кофти
  • 1-20 місця: фірмові футболки

Серед школярів:

  • Переможець: PlayStation 5
  • Друге місце: 4TB SSD
  • Третє місце: Sony WH-1000XM5
  • 1-4 місця: фірмові флісові кофти
  • 1-15 місця: фірмові футболки

Серед учасників, що не отримали призів, буде розіграно 7 фірмових футболок згідно з ймовірностями, що пропорційні підсумковим результатам таких учасників.

Реєстрація учасників

  1. Реєстрація відкрита для усіх охочих окрім громадян або резидентів росії, білорусі, сирії, ірану чи північної кореї.
  2. На кожен етап потрібно реєструватись окремо, увійшовши до свого облікового запису та перейшовши за відповідним посиланням "Реєстрація".
  3. Для громадян чи резидентів України під час реєстрації необхідно вказати свою область чи місто. Інші учасники можуть брати участь лише поза конкурсом, перейшовши за посиланням "Реєстрація поза конкурсом" та обравши свою країну.
  4. Також під час реєстрації потрібно вказати свою групу учасників:
    • School: для школярів
    • University: для студентів
    • Professional: для всіх інших

The Algo Battles 2023

Сторінка турніру 2023 року доступна за цим посиланням.

Правила проведення етапів

  1. Тривалість етапу - орієнтовно 2 години та 30 хвилин, кількість задач - приблизно 7.
  2. За кожну розв'язану задачу учасник отримує наперед визначену для цієї задачі фіксовану кількість балів. Сумарний результат учасника за етап - це сума балів за усі розв'язані задачі.
  3. Штрафний час для учасника - це час від початку змагань до моменту останньої зміни його сумарного результату та ще 7 додаткових хвилин за кожну неуспішну спробу, що передувала першому успішному розв'язку кожної успішно розв'язаної задачі.
  4. Турнірна таблиця етапу сформована на основі сумарних результатів учасників. Переможцем етапу є учасник з найбільшим сумарним результатом. Якщо кілька учасників мають однаковий сумарний результат, то кращим буде учасник з меншим штрафним часом.
  5. Турнірна таблиця буде публічно доступною з оновленнями у режимі реального часу протягом усього етапу, за винятком 28 останніх хвилин. Фінальні результати будуть оголошені протягом 24 годин після завершення.
  6. Кожен учасник повинен брати участь у змаганнях самостійно та не користуватись сторонньою допомогою.
  7. Обговорення задач та ідей розв'язків до завершення етапу суворо заборонено.
  8. Усі надіслані розв'язки повинні містити авторський код учасника та/або код що був публічно доступним до початку змагань та щодо якого не були порушені авторські права.
  9. Організатори залишають за собою право в односторонньому порядку дискваліфікувати учасників, що порушували правила та/або були у будь-який спосіб залучені до шахрайства.

Турнірні бали та підсумки

  1. Турнір має два заліки - загальний та для школярів (серед учнів закладів загальної середньої освіти України станом на 1 березня 2024 року). Результати етапів, нарахування турнірних балів та підсумки для обох заліків є незалежними.
  2. У кожному етапі всі учасники, що змагаються у конкурсі та мають додатний результат за етап, отримують турнірні бали згідно з такою формулою:
    max(1, ⌈47 - 14 * ln(place)⌉) + ⌈47 * score / maxScore⌉
    де place - місце учасника, score - кількість набраних балів, maxScore - кількість балів переможця етапу.
  3. Для кожного учасника підсумковим результатом турніру буде середнє арифметичне його балів за усі етапи, де цей учасник не є автором задач. Переможцем турніру стане учасник з найбільшим підсумковим результатом.
  4. Якщо двоє або більше учасників мають однаковий підсумковий результат турніру, то кращим будемо вважати учасника з найбільшою кількістю перемог в етапах. Якщо ж і таких є кілька, то впорядкуємо їх за кількістю других місць - чим більше, тим краще. І так далі.

Як отримати свій приз

  1. Для того аби отримати свої призи, учасник повинен відповісти на листа від організаторів, надісланому на електронну адресу облікового запису, і вказати контактні дані та адресу в Україні.
  2. Організатори залишають за собою право на запит для перевірки реєстраційних даних учасника. Для підтвердження потрібно надіслати електронну копію посвідчення особи або іншого документу, наприклад, учнівського квитка.

 


NowNameStartEndRegistration#Actions