Олімпіада з програмування до 55-річчя факультету комп’ютерних наук та кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка | Події

  Олімпіада з програмування до 55-річчя факультету комп’ютерних наук та кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка

Початок
Кінець

Змагання
Олімпіада з програмування до 55-річчя ФКНК КНУ ім. Т. Шевченка
Результат
Турнірна таблиця
Реєстрація
Не доступно

Олімпіада з програмування до 55-річчя факультету комп’ютерних наук та кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка

До 55-річчя нашого факультету проводиться олімпіада з програмування для студентів та школярів у форматі IOI! Змагання буде тривати 4 години, протягом яких учасникам пропонується розв'язати 8 задач. Усі учасники матимуть однакові завдання, але конкурси студентів та школярів — окремі. Онлайн-учасники беруть участь у змаганні поза конкурсом. 

Реєстрація учасників

  1. Для участі в олімпіаді необхідно зареєструватися у відповідній формі (якщо ви ще цього не зробили): для школярів та для студентів.

  2. Необхідно створити акаунт на платформі Algotester (якщо ви його ще не маєте).

  3. Зареєструйтеся на змагання. Реєстрація відкрита вже зараз та триватиме ще 15 хвилин після початку змагання. У разі участі онлайн під час реєстрації необхідно буде перейти за посиланням  "Реєстрація поза конкурсом", що відображатиметься справа екрана.

  4. Учасникам, що беруть участь очно, для участі також необхідно буде пройти додаткову верифікацію через присутніх спостерігачів перед початком олімпіади.

  5. Незалежно від форми участі, під час реєстрації потрібно вказати свою групу учасників:

    1. School: для школярів

    2. University: для студентів

    3. Professional: для всіх інших

Правила проведення

  1. Тривалість — 4 години (початок 27.04.2024 о 10:00), кількість задач — 8. Посилання на саме змагання буде відкрито на початку змагання вгорі цієї сторінки.

  2. За кожну повністю розв’язану задачу учасник отримує 100 балів, при цьому можливі і часткові розв’язки. Сумарний результат учасника — це сума балів за всі задачі.

  3. Турнірна таблиця сформована на основі сумарних результатів учасників. Переможцем олімпіади є учасник з найбільшим сумарним результатом. При однакових балах позиція в таблиці визначається за часом останнього покращення результатів.

  4. Турнірна таблиця буде публічно доступною з оновленнями у режимі реального часу протягом усього етапу, за винятком 30 останніх хвилин. Фінальні результати будуть оголошені після завершення олімпіади.

  5. Кожен учасник повинен брати участь у змаганнях самостійно та не користуватись сторонньою допомогою.

  6. У разі очної участі, забороняється відкривати чи мати на екрані будь-що, крім середовища Algotester та редактору коду.

  7. Обговорення задач та ідей розв'язків до завершення етапу суворо заборонено.

  8. Усі надіслані розв'язки повинні містити авторський код учасника та/або код, що був публічно доступним до початку змагань та щодо якого не були порушені авторські права.

  9. Організатори залишають за собою право в односторонньому порядку дискваліфікувати учасників, що порушували правила та/або були у будь-який спосіб залучені до шахрайства.